Nuffnang Ads

Thursday 14 February 2013

~ 27th Birthday ~


 Salam...
Nak update sket sal besday aku pd 17 Januari 2013...
I'm turn 27 y o dis year...
Perasaan rase cam sedikit tua plak..hahaha..
Ye la 3 years more to become 30 y o...
Rase cam masa cepat berlalu..
Even my age already turn 27, but why i feel like i'm still 17?
Ahaha...anak dah nak masuk dua la..

Sambutan thn neh ala kadar je...
Hubby bagi hadiah n blanje makan...
Tp aku sgt2 bersyukur sbb hubby n family igt besday aku...
Also...not to forget...member2 yg wish...
A million thanks to all..
Luv all of u soo much!!!

So far alhamdulillah..
Perjalanan hidup berjalan seperti yg aku rancang mase muda2 dulu..
Nak kawen umur sekian...n ada anak umur sekian..
Alhamdulillah Ya Allah kerana memakbulkan doaku..

Tp...yg masih lom tercapai ialah mendpt kerja yg sesuai ngan qualification...
Penah keje jap kat KPJ Sentosa Medical Center...
Tapi mungkin keadaan blom mengizinkan aku keje time tu..
Faktor gaji n yg lebey penting...
Xjumpe baby sitter utk Harraz...!!!
Xpelah...ibu berkorban utk Harraz...
Ibu lagi syg Harraz drpd keje ibu...
Anak ibu tiada gantinye...

I'm keep on apply..
Blom ada kekosongan agaknye...
Sumtimes rase give up gak nak keje Lab neh..

Sbb tu start last year aku duk apply keje lain...
Mcm2...cikgu bio private school la, clerk la, pen peg tadbir n mcm2 lagi yg sesuai 
dengan qualification yg aku ada...
Aku prefer keje gov berbanding swasta...
Sblom neh ade gak dipanggil interview utk jawatan exec...swasta..
Tp aku xmo gi sbb alasan masa keje n jauh nak ulang alik...

Ops OOT dah jauh ke laut drpd tajuk asal..
Aku sangat berharap kedatangan tahun baru neh
N kehadiran my lil' one in my tummy neh akan bertambah murah rezeki aku n keluarga...
InsyaAllah..AAmmmiinnn...=)

~ Hati Syaeira ~

No comments:

Post a Comment