Nuffnang Ads

Saturday 23 June 2012

~TeTiBa~

               Hari ni umah sunyi sket...asben gi klas...so pepagi lagik dia da gerak...dulu kalo asben gi memana aku duk sorg2 tp skang xlg...ade si kecik yg setia menemani...sunyi x sunyi sgtla actually...just bler dia tito...tetiba rase sunyi menyelubungi jiwa..ececeh!! Masih berusaha edit esemen asben...agak slow sket sbb aku dah lame x wat esemen...lagipun...kan 2 kos yg berbeza...aku biomedic...asben usuluddin...bidang agama...ape pon xley tersalah...terutama yg berkaitan petikan al-Quran n al-Hadith..tp aku ske gak...at least ley tambah ilmu agama...bekalan dunia n akhirat...(^__^)

              Sejak asben smbng study, tetiba aku pon rase cam terjebak sama...tlg wat esemen, tlg bg pandangan ape yg ptt, tlg berkaitan nota, tlg dengar penerangan presentation asben, temankan study sampai lewat mlm....as a wife ayg akan cuba tlg n wat yg tebaek asalkan abg berjaya syg...Tp sgt respek kat asben coz bab igt mengingat neh...otak dia mmg power...hehehe...tetiba terkagum kejap=)...Tp bler rs cam dah lame ngadap esemen beliau (encik asben yg encem), tetiba rs boring lak...Then....

~#1Tetiba...teringatkan blog...aku dah ade blog rupenye...cam klaka pon ade bler terpk....org blogging sejak skolah lagik xpon sejak IPT...tp aku neh skang ni baru terhegeh2 nak wat blog...apekah??
~#2Tetiba gak terpk...ade ke yg nak follow blog aku neh? 
~#3Tetiba tertanye2 kat diri sendiri...ade ke yg sudi bace blog yg x seberape neh?
~#4Tetiba terpk gak ley ke aku maintain tanpe semangat hangat2 tahi ayam (penah wat blog thn 2010, tp ntah...dah ke laut agaknye)...
~#5Tetiba terpk secara +ve..at least blogging ley mengisi masa lapang aku selagi blom keje neh...da keje t ntah2 da jarang da ley tulis blog...

Sekian en3 Tetiba aku..yg full of tetiba...hahhaa!!! Tetiba ngarut petang2 Sabtu neh...=)
                            
                             ~Hati sya-eira~

No comments:

Post a Comment